helg

Igår var det tävling i stan, det gick super bra, känner mig jätte nöjd. Vi gick felfria och hennessy var glad.

 på kvällen var jag, Nathalie, Louise och Jenny på joda och åt gott, vi firade väll natta som blir 17år idag!!
Grattis på henne! hon fick av mig en tröja som jag har gjort tryck på och ett fint halsband. Skall få en present till idag när jag kommer och skall äta tårta :)

Senare ikväll skall jag då till söderport och vinna pengar med pappsen. Får se hur mycket det blir! det är så spännande! Efteråt skall vi på joda (åter igen för mig) och äta med fam. högbergs.

Åter igen grattis till min fina vän Nathalie på 17års dagen!  ♥

Kommentarer
Postat av: Maya

Grattis igen (:

2008-10-13 @ 11:28:14
URL: http://spotlightss.blogg.se/
Postat av: natti

tack så mkt! dina pressenter var bäst! Mamma tyckte att su inte var klok :P

2008-10-13 @ 14:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0