sadel

Jag provred Katjas dressyrsadel ikväll. Jag behöver ju en ny och hennes var till salu. Den är super fin och super dyr 20 000kr! Men en riktig märkes sadel och i äkta kalvskinn, endast 1år gammal och i som gott som nyskick.
Jag la den på hennessys rygg och den satt som en smäck. Fan, den passare var det första jag tänkte. Nu var det bara att provrida den också. Den var fantastisk! Jag blev kär. Fan, varför skulle den passa. det blir ett hål på kontot, inte ett så dåligt hål.  bye bye money. men ja har inte bestämt mig ännu, men troligen blir den min..

Kommentarer
Postat av: Spotlights

Oj jisses min vän, du satsar och jag gillar det :) själv rider jag runt i helens fina märkessadel alldeles gratis mot lite putsning :)

2008-10-28 @ 17:00:01
URL: http://spotlightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0