Stiftelsen min stora dag

Jag kan inte bestkriva känslan. Det känns konstigt men ändå bra.

Sitter och funderar på vad jag skall önska mig, jag skall ju få en önskan uppfylld, i sammarbete med stiftelsen "Min stora dag". Hon som skall hjälpa mig att genomföra min dag ringde nyss.
Vad önskar man sig? Några saker som andra valt och fått uppfyllt är tex. att träffa sin idol, gå på en konsert, åka till disneyland, åka helikopter, få en egen ponny, få resa till paris...
Jag vet inte alls vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: natti

nej huu vad hemskt det är att komma på nått!!

jag ska försöka med att klura ut något bra ;)

2008-10-04 @ 17:24:07
Postat av: nati

jag vill iaf hoppa i globen ;) haha!!

2008-10-04 @ 17:25:00
Postat av: natti

huu det är ju så svårt att komma på nått!!! jag vill hoppa i globen, det skulle jag sagt ;)

2008-10-04 @ 17:29:17
Postat av: Emilie Ahlgren

Gud vad kul, hmmm jobbigt att komma på någonting dock :) du får tänka ut något riktigt riktigt bar :D

2008-10-04 @ 19:29:56
URL: http://emilieahlgren.blogg.se/
Postat av: Frida

Åhh jag vet EXAKT vad du ska välja! :D

Det stavas DEJT MED ERIK SEGERSTEDT ;) Du kan ju självklart önska att kära Frida kan få vara med på ett litet hörn också.. :)

2008-10-05 @ 14:55:54
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0