stövel

Idag har jag delat ut dem sista paketen av newbodyn. Skönt med det avklarat. Nu är det bara kakorna kvar, dem skall vi ta tag i på söndag. Sedan kan vi komma iväg till stockholm och globen hela högen.

Har varit i staden och hjälpt pappa köpa jeans.
Har också varit i träkumla vid dahrve och köpt skor +plattor till pollis. Jag hittade ett par ridstövlar också, vilket jag är i stort behov utav. jag hittar aldrig några jag tycker om, men jag gjorde det idag! men dem fanns inte i min storlek, eller jo.. men jag bör nog ha en lite större storlek, det är svårt det dära med stövlar, det skall ju sitta så perfekt och man vet inte hur mycket dem tänjer ut sig. jaja, men nu var det så att denna som jag just ville ha går tydligen inte att betsälla hem i andra storlekar än den som var där, för att dem har slutat med att sälja just min stövel! men jag skulle återkomma för hon som kan mest om just det området jobbade inte idag.. Vill, vill, vill ha! 

Det är storm ute, jag sitter inne för tillfället och tänker på att jag måste gå ut igen, måste ut till Hennessy, det tar emot just nu, när man sitter inne. men har man väl kommit ut så brukar det inte vara så farligt. då är det rätt skönt med den friska luften trotts att det just blåser storm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0