retar gallfeber på mig

duschen jag just kom ut ifrån, var den skönaste på länge. Jag hade iaf dus över hela mig.
ja, idag har vi (jag och lotta) varit i kappelshamn och hämtat dus till boxarna. Vilka arm-muskler vi kommer få!
Var ute i skogen med Maya och Emma också på en mysig liten sväng.

Imorse vaknade jag vid 7, och kunde inte somna om för att min rethosta håller på att ta knäcken på mig. det var bara att gå upp och genast blev det bättre. Några bra tips på vad man skall göra mot rethosta, utom de jag har försökt: hostmedicin, varmt te, vatten, hals tabletter..
Det är ju de drygaste som finns att försöka sova när man har rethosta, det går inte att sluta men ändå är man så trött! Det enda som hjälper är att gå upp tror jag..

Kommentarer
Postat av: Spotlights

Ush då :/ blev det bra i boxarna?

2008-10-22 @ 11:52:55
URL: http://spotlightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0