Zola Nygranne

Idag fick jag veta något tråkigt, något riktigt tråkigt. Jag fick veta att min fina Zola Nygranne skall tas bort nästa tisdag. Jag har ju ändå släppt taget om henne, men det känns ändå konstigt att hon skall försvinna. min fina zolis.
Det går inte att rida på henne överhuvudtaget längre, så hon får det nog bättre uppe i himelen. Marika har försökt att få henne till någon som vill ha henne som sällskapshäst, men det är svårt... Jag skall iallafall dit och ta en massa kort på henne innan, många fina minnen har jag av henne. MIN första riktiga häst. 


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh nej..:'(

2008-10-06 @ 19:53:44
Postat av: Emma :(

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :'( <///////3

2008-10-07 @ 18:40:52
Postat av: Maya

Zola :(:(

2008-10-07 @ 19:31:33
URL: http://mayaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0