beatch

idag har jag och natta varit på stranden, tillslut blev det ihre. Tro det eller ej, men jag har faktiskt badat i havet nu för i år! Det blev nog första och sista, för varmt var det inte. Åkte hem och hemma var båda bröderna med tillhörande familjer. Det blev grillat och till efterrätt glass med hallon/jordgubbar.
Sedan åkte jag vidare till Frida som fyller hela 20 år idag! :) Grattis till henne igen! Där var det smörgåstårta och vanlig tårta. Så jag kan nu säga att jag är lagom mätt.. Hon hade även köpt ett gott sött vin som vi drack. även om det iallafall verkade som det bara var jag som tyckte om det, alla andra bara klagade..

Har nu hittat ännu en bil, faktiskt en till och med ännu bättre! så nu blir det att åka til fastlandet på bilspaning en dag eller två!


Även här en Passat Variant men dock en Highline istället.

Kommentarer
Postat av: Martin

Snyggare färg och snyggare fälgar än den andra ;)

2009-08-09 @ 18:35:55
URL: http://svarda.bilddagboken.se
Postat av: Emelie

och mycket billigare!! :D

2009-08-09 @ 22:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0