Katt-fnatt

Nu har jag läst igenom ansökningsblankett, antagningsvillkor m.m till strömsholms Special-Unghästutbildning. Jag är nästan säker på att jag vill gå där nästa år. Det blir isåfall att söka nu och sedan hoppas på att man får komma på intagningsprov. 8-10 platser finns, jag vill, vill, vill! Då blir det att flytta till krokarna runt västerås, en fin stad! Tänk om man skulle kunna se hur ens liv kommer se ut om 1 år...

ikväll har jag smort alla grejer, som träns, sadel osv. så att det är fint till imorgon.
Just nu ser jag Iron man, skall snart gå upp och lägga mig. Findus har redan knoppat in. Lite trångt med både katt och dator som trängs på min mage. Jo, påtal om katt så har det varit en katt uppe vid hästarna nu varje dag. En liten tjej, jätte snäll men otroligt skygg, bara jag får klappa henne. Tror att det är en övergiven sommarkatt. Funderar stark på att ta hem henne. Just nu får hon iallafall mat av mig där uppe :) Tar jag hem henne blir namnet Prillan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0