Ledig

För er som inte har facebook och vill se bilderna jag tog på The Studio klicka här.

Idag vaknade jag ovanligt tidigt. Så jag åt en lång frukost på terrassen (de låter trevligare än det var, det blåste nästan storm). Sedan bestämde jag mig för att städa bilen. Den var ju inte så jätte skitig med det behövdes iallafall. Nu är den skinande ren och jag funderar att döpa den till ett fint namn. Jobbigt att säga bilen hela tiden, skall bara komma på ett bra namn först! Några förslag?

Igår började då skolan. Vi var i aulan ca ½ timme och i klassrummet ca ½ timme. Under den tiden i klassrummet hann vi få 3st uppgifter. 2 skall vara klara till måndag. Hej, här kör vi igång direkt! Men vi fick vara "lediga" idag som marianne sa.
Vi (eller Nicoline) har kommit på värsta grejen till vårat UF. Det kommer bli super och vi kommer vinna hela skiten! :)

Nu skall jag köra upp till Hennessy, vi skall rida dressyr idag, måste träna till imorgon så att vi inte skämmer ut oss totalt, eller det kommer vi göra iallafall..Imorgon är det programridning för katja, med videoinspelning. Hoppas det går bra!


Kommentarer
Postat av: Frida

Men, du måste ju säga vad idén är också!!



Vad har du för reg.nr? Det måste ju vara något passande namn till det;)

2009-08-21 @ 23:39:13
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: Emelie

tänk om det finns några insider snokare då? då kan jag ju inte släppa idén här! Inte förrän den är i verk. Reg nummret är TJC036. Något bra namn på g? :p

2009-08-22 @ 00:03:46
URL: http://emeliiew.blogg.se/
Postat av: Frida

Ah okej, smart tänkt. Men nu är jag asnyfiken!!

Det första jag tänkte på nu var tjockis. kanske passar? :Peller tjacken eller nått annat fult :P

2009-08-22 @ 07:32:50
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0