M

Helgen bara springer förbi precis som vanligt.

I lördags var jag och Natta i tingstäde och badade med hästarna. Haha, både Wulfs och Hennessy var rädda för i princip allt men det var roligt ändå! på kvällen hängde även Louise med oss till mejeriet här i stenkyrka. Dem hade någon form av sommaravslutning. The fourheads spelade och det var väldigt mysigt. Senare åkte vi hem till natta där det blev lite spel och så.

Söndag blev det lite av en filmkväll. Såg Narnia 2 -Prins caspian. Den var bra, dock inte lika bra som ettan.
Jag och natta bakade även en äppelpaj, den blev bara lite bränd men var god ändå!

Idag var det en väldigt givande dag i skolan, nej. Vi kom dit och berättade var vi ville göra om 1, 5 och 10år sedan fick vi gå. var en sväng förbi dahrve och köpte skor och lite annat smått och gott.

Nu: Hennessy!


Kommentarer
Postat av: Denise

Absolut! hör av mig! :)

2009-08-24 @ 18:22:46
URL: http://denisegotvik.blogg.se/
Postat av: Denise

Hej emelie! Sugen på design? Vill du ha egna bilder så får du lägga upp på FB eller skicka via msn:) Annars kör jag bara på!

Designer jag gjort hitils:

leegotvik.blogg.se

ronjos.blogg.se

liiiiw.blogg.se

2009-08-30 @ 17:09:19
URL: http://denisegotvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0