Måndag

idag vaknade jag av ett strålande väder och bestämde mig för att gå ut och lägga mig i solan. Hade väll pressat kanske 15 min då det kommer upp värsta molnen och det börjar regna, suck... Jag fick iallafall tid till att städa, vilket verkligen var nödvändigt, skall ta resten imorgon tror jag, om det inte är stranden väder då. :p
Ja, vet ni vad jag hittade bakom soffan?? Jo, en död fågel! duktiga findus, eller inte....Han hade nog roligt igår eftermiddag ensam hemma iaf.

Idag har jag tränat dressyr för katja. Red program idag. inför programridningen och KMet i september. Vilket skämt! Hennessy vägrar skritta, -Galopp är jag mycket bättre på, säger hon. hoppar åt alla håll då blommorna i hörnen skall bita henne i magen. Det blir en rolig syn när jag skall rida på ett vanligt bett också. Det blir att träna varje dag nu. Förstår ni nu varför jag tycker dressyr är pest och pina, ja eller egentligen är det väll inte jag som tycker det utan Hennessy. Varför gå sakta och fint när man kan springa fort, fort, fort!!

Fler boktips tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0