söndag

Jag blev så trött på min gamla design att jag tog bort allting. Nu är jag i akut behov av en ny. Någon vänlig själv som är villig att hjälpa mig, jag är nämligen värlsdåligst på just att göra detta (header, design och kodmallar).

Igår var då jag och Jennifer på The studio och blev först sminkade sedan fotograferade. Riktigt kul, men mycket väntetid blev det. Mot slutet även stressigt som attan. Så jag kan säga att det gick fort att köra visby-stenkyrka-visby. Hur fort vill jag änns inte tala om. På kvällen var det fest på p18. Min kusin och faster firade 20 respektiva 50 år. Trevligt!

Idag har jag inte gjort mycket. Ser 3 filmer och sedan har jag tränat program med hennessy. Gick sådär idag. får se hur dressyrlektionen går imorgon..

Imorgon skall jag förbi banken och växla ut postväxlar, lr vad heter det?! (en typ check då) till bilen!

Kära gode gud -Jag önskar mig en ny design på denna blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0