Stånga hela dagen

Kom precis hem från stånga och hopptävlingen. Det har gått sådär. godkänt resultat får man väll säga. I 1m gick vi felfria i grundomgången och i omhoppningen chansade jag och det straffade sig då vi inte är så sammspelta speciellt när det gäller höger svängar, vänster går bra men höger är ingen hit. så vi fick 2 st stopp. I 1.10 känndes det kanon och vi lyckades snopet riva sista hindret i grundomgången. Men jag är super nöjd med henne!

Igår var jag och hennessy i sjonhem och tränade att hoppa bank, och trappa. riktigt kul! jag tror att jag skall vara med på terräng träningen nu som är den 9.

Ikväll blir det nog mat på Mix ranch. det blir tredje gången denna vecka, men det är ju så mysigt och gott! Sen blir det nog att göra något med Natta, som för övrigt kom tvåa i 1.10 idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0