Söndag

Gårdagen var trevlig, dock finns det mycket skumma typer ute om kvällarna, eller det är oklart vad dem egentligen är? kanske rent av bara lite dumma i huvudet..
Isabelle fyllde då 18år igår så det firade vi med en kväll på stan.
Kvällen började med att Jag, Natta, Frida och Putte gick till restaurangen Celine (tror jag den heter). Mycket gott, blev lite kyligt så vi gick vidare ner mot glassbaren där vi mötte upp de andra. Väl där var ingen sugen på glass så det blev en drink på trossen istället. senare vidare till gute.

Idag har jag sovit längre än vanligt och i eftermiddag har jag varit på 8års kalas, Albin blir bara större och större och jag glömer inte när jag blev faster för första gången. jag tycker inte att jag har förändrats så mycket men det måste jag ju har gjort eftersom det redan har gått 8år! helt sjukt!
Vidare hem och byta om för att åka på styrelsemöte. Just nu vet inte någon hur något blir i klubben. Hur framtiden ser ut och hur vi skall lösa problemen.

Nu skall jag snart gå och lägga mig och se på grey´s anatomy för 135 gången, men det är ju så bra och just nu har jag heller ingen bok att läsa, så man kan säga att det är lite av en kris att somna just nu, för det går inte att somna utan att läsa. Har ni några bra bok-tipps så dela med er!! jag läser i princip allt så -tell me about it!











E


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag läser en just nu som heter - många liv, många möjligheter. Den får en att tänka lite på vad som händer när vi dör. Rätt kul :)

2009-08-10 @ 07:42:34
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: Martin

Styrelsen får bestämma hur framtiden och klubben ska bli!! ;)

2009-08-10 @ 16:54:11
URL: http://svarda.bilddagboken.se
Postat av: Emelie

Det värsta är att jag sitter med där som ungdomsrepresentant...

2009-08-10 @ 20:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0