T

Kom hem från Hennessy för en stund sedan. Det hade växt igen mer i skogen än jag trodde att det skulle ha gjort, så jag och hennessy fick forsera skogen för att ta oss fram på ett ställe. Jag kan säga att bladen var blöta, och när vi väl var på andra sidan var jag blötare.. H var iallafall snäll och gick rakt fram fast det var en vägg med buskar, blad och träd.

Idag har jag varit med lotta i Hemse och kollat på häst. Det var även där blött och myggigt. Jag tror jag har fått 100 myggbett minst! En fin häst som nog skulle passa lotta. :)

Vad händer imorgon då? det vet jag faktiskt inte. Jag tar morgondagen som den kommer.




The best way to make your dreams come true is to wake up! - Paul Valery 1871-1945

Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe, jag ramlade in på någon blogg och såg det här. http://emelojs.blogg.se/2009/august/haha-1.html#comment ;)

2009-08-12 @ 11:53:56
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha, coolt!!! :p

2009-08-12 @ 12:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0