fjortonde augusti tjugohundranio

Nu har jag äntligen fått tag i bilfirma i stockholm som har bilen jag är intresserad av. Har säkert ringt 50gånger minst under nästan en vecka och idag ringde de upp äntligen!
Åker nog troligtvis upp och kollar på den på tisdag, det var något de skulle fixa med turbon först...
Har även ringt runt och kollat på försäkringar till den eventuella bilen. Jämfört hur mycket det skulle kosta och om jag eller pappa stod för den och så vidare. En sak är iallafall klar, pappa får stå för den. Det kostade 3000kr mer om jag skulle stå för den själv. Hur sjukt är inte det?! Man har ju alltid hört att det är mycket dyrare för yngre osv. men så mycket dyrare! nåväl, vad är väll en bal på slottet.....

Idag är det sol ute så jag ligger i solstolen och myser hela långa dagen. Ikväll så kommer Jennifer ut hit efter att hon slutat jobba och då skall vi rida ut en sväng! Super roligt!

och jag har sådan beslutsångest över vilka kläder jag skall ta med imorgon. Det är nämligen så att jag skall och ta sådana dära foton på strand hotell, som så många andra redan har gjot och då skall man ha med sig 3 par klädes-ombyten. Jag tänkte ta en fest-klänning. Något typ vardagsaktigt men vad mer??  suck jag har så stora världsproblem jag vet...

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Martin

Ridkläder väl?? :P

2009-08-14 @ 18:54:59
URL: http://svarda.bilddagboken.se
Postat av: Emelie

ja visst, vad annars lixsom. jag har fan inget annat. :S

2009-08-14 @ 22:08:35
Postat av: Martin

Nej jag vet inte, jag har ju aldrig sett dig i nått annat :P Eller jo, nån gång kanske men inte ofta.

2009-08-14 @ 22:33:17
URL: http://svarda.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0