Utmaning

Har blivit utmanad av Anna att berätta 7 sanningar om mej!

"Utmaningen går ut på följande:
1. Länka till den som har utmanat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen."

1: Jag är extremt mörkrädd.
2: Jag har ett behov av att ständigt ha personer runt mig för att jag skall må bra.
3: Jag har en häst (Hennessy) och en katt (Findus).
4: Jag är riktigt lat.
5: Jag är en riktig kvällsmänniska och mycket mindre morgon människa.
6: Jag spyr väldig ofta och lätt, nästan varje morgon då jag går upp tidigt och är trött.
7: Jag älskar Grey's Anatomy!

Jag utmanar Denise, Emilie, Frida, Judith, Maya, Nicoline, Tove 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0