en helvetes dag..

Idag är ingen höjdar dag inte, dagen börjar med att klockan ringer alldeles för tidigt, kändes det som iallafall.
Jag kliver upp och upptäcker att katten är tokig och skall tydligen leka attackleken, han gömmer sig bakom hörn m.m och studsar fram och biter en i tårna och hänger med klorna i benen, innan man får tag i honom är han borta som vinden.
Väl påklädd och nästan, nästan nere för trappan halkar jag, slår i svanskotan i sista trappsteget och bakhuvudet i några över. Vilken bula! och vilken lätt hjärnskakning jag fick! fy, om denna är lätt, då vill jag inte ha svår.. Mitt huvud känns som om det skall sprängas..
Ja, det var ju bara att åka till staden för jag hade en tandläkartid, som jag redan skjutit upp 2gånger. Jag skulle laga ett hål, hon sa att det var litet och frågade om vi skulle strunta i bedövning, hmm, tänker jag. Hon sa ju att det var ett jätte litet ingräpp plus jag är hur sprut-rädd som hellst så det var lika bra att strunta i bedövningen då.
Ja, det skulle vi inte gjort, fy bubblan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0