huvudet

okej, jag vet att jag är super dålig på att blogga just nu, men jag har inget att skriva just.
Praktiken fortsätter på apoteket, man kommer hem trött, somnar nästan med en gång, och så fortsätter det.
Dock denna vecka har jag faktiskt varit hemma. Mitt huvud mår ännu inte bäst men det blir lite bättre för varje dag, och just nu känner jag mig rätt pigg faktiskt. Så det blir väll vila idag och imorgon också, så kör vi ingång till nästa vecka igen!

Nästa vecka, på torsdag är det strömsholm som gäller, skall dit och hoppa för Lotta Björe :) pirrigt! sedan kanske förbi Sylve en sväng, för att få en hotellnatt i stockholm, med shopping på fredagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0