livet leker

Shit, vad E.M.D var bra och vilket drag det var på gute igår. grymt mycket folk och mer än 3/4 var stockholmare jag lovar! Gå in på stureplan.se -bilder-EMD@gutekällaren för att se bilder. Jag hette tydligen Hanna Henriksson igår, så full var jag väll inte?? haha..

Idag har jag varit och hämtat ut båtbiljetter till imorgon då jag åker med rebecca till Enköping.
Har också varit och storhandat. Vad trött man blir på allt folk på ica maxi, alla går i slow motion med sins stora kundvagnar så att man inte kommer förbi. sedan helt plötsligt skall de stanna och fundera ut vad det skall ha mer mitt i gången där det är 100 pers som vill om. suck! tillslut kom jag ut ur butiken iallafall.

Nu skall jag åka upp till Hennessy och kolla till henne. sedan blir det nog till natta ikväll och se en film. det är ju ett riktigt film väder ute.

Kommentarer
Postat av: Frida

ERIK VAR BÄSTAST.

Haha, nä men SÅÅÅ full var du väl ändå inte?

2009-07-10 @ 18:42:40
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0