onsdag

igår var det som sagt klubbtävling i sork det kändes bra och gick väll skapligt. felfria i båda rundorna. jag kände mig säker och då går det ju bra. Nu får jag ta och skärpa till mig och inte hönsa mer. men varför är det så läskigt så fort att det kommer upp på 1.10. jag förstår inte 10cm, hur högt är det då?? suck över mig själv!

Idag står inte så mycket på schemat. jag skall gå ut och skura ren transporten. Golvet är trasigt och vi har nu fått hem gummimassan man skall laga det med. Hoppas att gummimassan räcker bara! vi beställde för ett halvt golv och frågan är om det räcker... Nu skall jag testa en ny metod i transporten, för vi har ju fått laga den nu två gånger. Över det riktiga golvet och under dusen som jag har i skall jag lägga en annan gummimatta. Då borde man ju till och med kunna åka med broddar i.

Ikväll är det nog gute som gäller igen. E.M.D står på schemat och jag skall ta och prata med frida nu hur vi skall göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0