sommar

det känns inte riktigt som om man har tid till att blogga såhär på sommaren. Dagarna går så fort och ändå så gör man ingenting egentligen. Man bara umgås och har roligt med alla vännerna. Förra fredagen tog jag då körkort och det känns fantastiskt bra! Nu behöver jag bara en bra bil som kan dra min hästtransport och som jag kan lasta in alla grejerna i skuffen på. Börjar se mig om efter en passat variant tex. de är nästan de enda kloka som jag hittat.
i onsdags var vi ett gäng på gute för att se e.m.d trevligt värre! Blir nog det igen nu på onsdag, alltså imorgon. :)
Vi var även ute en sväng i söndags inte fullt lika mycket människor men trevligt var det och det blev efterfest i taxin.
Igår fyllde Louise 18 och det firades med tårta och sedan film. då hon skulle upp tidigt idag.
Ikväll går årets Blåbär- och Sommarhoppet av stapeln och jag och hennessy skall vara med. vi tävlade ju då i lördags också och det gick bra, vi var bara med en klass och jag red för att gå felfri, så jag fick rätt lång tid då jag inte chansade direkt.

nu skall jag se om jag hittar något att äta, magen kurrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0