Tisdag

Det blev gute och timbuktu för min del igår iallafall. Som vi velade men tillslut tog vi oss i kragen och gick ut. Vi hade roligt och det var många, hör och häpna trevliga stockholmare ute igår!
Idag har jag varit på sjukhuset och tagit prover och hämtat ut medicin. Just nu ligger Findus här på min mage och kurrar. Han har varit i slagsmål inatt så han ser ut som en strids härjad katt brukar göra. Jag undrar vem som vann, Findus eller den stora svarta angorakatten?
Snart skall jag bege mig till Hennessy för en liten tur i skogen. Ikväll vet jag inte vad som händer. Men något hittar vi nog på.





Visst är min nya kamera på mobilen bra?! Jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0