Torsdag

God morgon allihopa!

Det var tänkt att jag skulle på starnden idag med maya men inte då, vädret var inte med oss och då blir det en runda på stan med mamma istället. Har inte träffat henne särskillt mycket nu under sommaren så lite mamma-tid blir det idag! Jag måste också förbi sjukhuset och lämna lite blod och se att alla värden är som de skall, eller inte sämre iallafall.

I tisdags var det smaklösa på mix ranch, väldigt trevligt och mycket folk var det! vissa skämt förstår man inte men vissa är klockrena! Kvällen sammanfattas som: kanonkul!

Igår var det hoppträning och det gick bra. det kändes super och jag hoppas att jag har samma känsla i kroppen på lördag. Jag vet dock redan nu att jag inte kommer ha det, jag kommer vara nervös och jag kommer inte våga rida på 1.10 men jag skall göra mitt bästa och jag skall försöka intala mig själv att jag kan, för jag kan ju på träning! huu, varför skall det vara så svårt. För nu gäller det ju också, det är näst sista agria och jag vill ha lite poäng till så att jag vinner! :D

Nu duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0