klänningar

ja, jag och mamma var som sagt på stan idag och letade klänningar. Jag hittade inte mindre än 3 stycken faktiskt och jag som inte änns var shopping-sugen?! jaja, nu har jag så att jag klarar mig ett tag. Hittade även en väska, men den skall jag ännu fundera på ett tag. När jag kom in till stan hade mamma precis bakat bullar så jag fick nybakade bullar med mig hem också, eller fick, jag tiggde (vad heter det?? tiggde är väll gotländska tiggade?? nej ni förstår iallafall!) till mig dem.

Har varit på mix ranch ikväll igen, nu för att äta tacobuffé, mums. seda såg jag på ragna träningarna som var där nere. Fy, vad myggen är jobbiga just nu! det går ju inte att vara ute! 

Ser just nu på filmen "dumpad" lite små rolig sådär.
 

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0