smaklösa

Sommaren flyter på och jag kan nog nästan säga att denna sommar är den bästa hittills!
Det händer mycket hela tiden så jag har inte alltid tid eller lust att sitta vid datorn, därav de dåliga uppdateringarna. idag har jag varit i stan en sväng för att inhandla lite smått och gott. Lotta fyller år så jag har varit förbi henne och grattat henne också en sväng. + ridit dressyrlektion. Gck inge vidare idag. Det är bara att ta nya tag och sattsa på tävlingen i stånga på lördag! :)

Imorgon är det premiering vid knuts i väskinde och lilla scarlett skall vara med, så jag måste ju dit och se om hon beter sig och om domarna tycker om henne. På kvällen blir det mix ranch men lammgrillning och såklart Smaklösa!

Ha en fortsatt bra sommarkväll!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0