måndag

Nu har internet hoppat igång igen! Så vad har hänt sedan sist?
Ja, vi har ju haft våran hopptävling i SORK det flöt på bra båda dagarna och så vitt jag vet så var alla glada och nöjda! På lördagen tävlade jag själv i 1m och 1,10. det gick super i 1m vann vi! och i 1,10 så kom vi fel mot en stor oxer och då vågar varken jag eller Hennessy riktigt hoppa, så vi fick ett stopp där. Men ingen i klassen gick felfria så alla med  4 fel fick gå till omhoppning och vi var bland dem, även där blev det samma sak så vi fick 4 fel. Men vann klassen gjorde Natta och Wulfs så båda klasserna vanns av hemmaryttare vilket var jätte roligt!

Söndagen var det dags för mig att vara funktionär, jag satt i sekeritariatet och det fungerade över förväntan. Allt var lungt och det var skönt att vara inomhus eftersom att det regnade som as! Även här var våra ponnyryttare duktiga, men det räckte inte riktigt ändå fram.

Idag har jag ridit dressyr för katja, gick sådär. Men det har ju gått så bra på sistone så lite nedgångar måste man ju också ha.

Imorgon skall jag köra halkan!! jag är jätte nervös!! usch!!
sedan har jag kanske mitt efterlängtade körkort om 3 veckor!!! :)
Imorgon har vi även avslutning för alla barn som är med i vi i stallet (en teori kurs) som jag och några till håller i. Jag funderar på att köpa en tårta för på onsdag skall de vara med i en teori tävling om det ämnet som vi har undervisat i. Hoppas vi har fått in något i huvudet på barnen :p men det skall ju främst vara roligt och det har de nog haft!

Torsdag är det hoppträning

och
fredag midsommar.
 
hela första veckan på mitt sista sommarlov är helt uppbokad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0