tisdag

idag har jag inte gjort mycket. Varit i skolan och diskuterat i en timma på morgonen. Varit hemma och sett på film. Varit vid hennessy och ridit en tur i skogen, idag blev det över martebo-myren och nej, jag såg inget martebo-ljus idag heller. Fast i och för sig var detta ju på dagen och det är ju inget ljus just på dagen. Men jag har varit där sökert 500 gånger minst och aldrig sett det. Finns det någon som gjort det?
Idag fyller Jennys pappa, Nils-Olof 70år. Grattis!

Hittade en gammal bild på datorn! jag tror att denna bild är från den sävefesten jag absolut har haft roligast på! Det var tider det! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA, Detta var en underbart rolig kväll. Okej, en del av kvällen kanske jag vill glömma lite, men förfesten var det bästa!

2009-06-04 @ 19:05:17
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha! absolut den bästa!

2009-06-04 @ 23:15:59
URL: http://emeliiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0