tyst

här är det ovanligt tysn just nu. Vet inte riktigt vad det beror på men så är det ju ibland.
I helgen har det varit tävlingar på puser i fröjel, jag har inte tävlat alla dagar men iallafall varit där och sett alla dar. Har även bott vid rebecca hela helgen :)
i fredags tävlade jag i 0.90 och 1m, det gick bra, var felfria i båda klasserna och slöt 3a i 1m.
Lördagen var jag hästskötare åt maxi då rebecca skulle tävla, det gick mindre bra och maxi var inte så populär då. på lördagskvällen var det middag som stod på schemat och vi träffades några hästfolk för att äta och sedan skulle det vara utgång. Jag, rebecca och cecilia åkte dock hem när de andra gick ut för vi kände inte för det, vi skulle upp så tidigt plus att jag skulle tävla morgonen därpå.
igår var det då min tur igen och då var det 1m och debuten på 1.10. jag var så nervös på morgenen att jag spydde 3 gånger. Men när jag väl började hoppafram och värma upp släppte det efterhand. i 1m kändes det bra, vi fick vi ett stopp och jag kan inte riktigt svara på varför, troligen för att hon blev chockad över att det stod något bakom hindet då det var en kompination. I 1.10 så gick vi felfria och omhoppningen flöt på tills jag glömde vart vi skulle, så vi fick en länger sväng än vad som var planerat så vi fick ett tidsfel där.

Jag är super nöjd med helgen och nu känns det som om det bara är att köra på på den höjden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0