måndag, redan igen

jag är inte pigg idag. Är gemonförkyld och hängig, så det blev ingen katja träning för min del ikväll.
Pallrade mig iaf till skolan för att ha kommunikation, var tvungen då vi skall ha redovisning nästa gång och vi inte hade kommit så långt. Nu är strukturen upplagd och det skall nog gå bra. Redovisningen skall ha temat information och vi i min grupp skall komma från en resebyrå och presentera nya destinationer inför 2010. Jag skall då sälja Jamaica.
Jag har inte bloggat på en vecka nu, hemskt vad tiden går! men jag skall dela med mig av höjdpunkterna.
I onsdags fyllde jag då 19år. det firades med hoppträning, och det gick jätte bra. Jag fick pengar och lite smått och gott.
I fredags var jag och några från klassen ute och åt för att sedan ha lite fest på snäck. Det blev inte så sent för jag var rätt trött.
I lördags tävlade jag och Hennessy i stan och det gick super, absolut bästa hitills! Vi slöt på en 2a plats och jag blev bästa junior. så nu helt plötsligt leder jag Agria Junior cupen :)
Igår Var det klas med släkt och familj. Trevligt.

ungefär så har min vecka sett ut i stora drag..


Kommentarer
Postat av: Maya

Ungefär bäst i mina ögon,

2009-03-23 @ 21:00:49
URL: http://mayamedy.blogg.se/
Postat av: Martin

Åh mysigt, du får gärna ta me mig till Jamaica nångång, hehe :P

2009-03-23 @ 21:47:42
URL: http://svarda.bilddagboken.se
Postat av: linnea rangbäck

Åh vad kul, grattis! hoppas att hon fortsätter att gå så bra :) kramar

2009-03-24 @ 18:52:43
Postat av: Jennifer

Oh, vad roligt attt dde går så bra :) Grattis!

2009-03-24 @ 22:19:34
URL: http://jeffinerbjork.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0