måndag

så var det ny vecka och helgen är över.
Idag har vi haft framtidsdag i skolan. vi var på 1 föreläsning och sedan när vi kom till den andra så var det så fullt så vi fick stå utanför dörren. Man varken såg eller hörde något så det var lika bra att hoppa det. Sedan efter maten gick vi neråt staden för att uträtta några ärenden..
Ikväll har det varit dressyrträning, gick sådär. emellan åt är Hennessy jätte fin och emellan åt är det katastrof. men i det stora hela så är det bättre, mycket bättre än förut.

Jag tänker inte ta upp melodifestivalen. Det har ju redan alla andra gjort. Men jag tyckte det var intressant. Jag tror att det kommer gå bra i Euro vision för Malena.

Kommentarer
Postat av: linnea rangbäck

jag hörde att du fyllde 19 år. Grattis!! <33 kramar

2009-03-20 @ 20:03:03
Postat av: maya

Kanske ;). Nej men det känns bra för jag har pratat runt lite och så nu ;)

2009-03-23 @ 19:00:29
URL: http://mayamedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0