söndag

Vilka vårkänslor man får när solen visar sig. Man blir riktigt lycklig och varm.

Igår var det tävling i visby, i ena klassen gick det bra och i andra lite mindre bra. Ja, jag skyller på mig själv då jag red som en mes. I 1 meters klassen så kom vi 6:a och Natta vann faktiskt! Vad vi är duktiga! :)
på kvällen var jag i lummelunda, vi såg melodifestivalen och sen high school musical 3. Melodifestivalen kan jag inte säga så mycket om, inga varken riktigt bra eller riktigt dåliga. High school musical var riktigt bra, faktiskt den bästa av alla tre enligt min mening.

Idag har det då varit skidor på tvn och sen var det stallet då i det ljuvliga vädret. Jag passade på att vårstäda lite där också. Sedan ut på en mysig promenad i skogen såklart barbacka för att fortsätta på vår temat.
Nu är det beck på tvn och jag och findus skall snart gå upp och lägga oss.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0