På varsin sida av vägen som en främling för varann

just nu paus i Desperate housewives. ni har väll inte missat den bästa reklamen på länge?

Idag har det varit praktik 7-15. Efter det direkt vidare mot stallet. Där lyckades jag fördriva 3 timmar och nu är jag helt slut! Hennessy gick bra idag. Styrketräning i mörkret blev det. nu går det framåt med stormsteg kan jag säga.

gick igenom mitt CV med cheferna på maxi idag. de tyckte det var riktigt bra! :) på torsdag är det "arbetsintervju"! på låtsas då.

Nu börjar Desperate igen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa, slutet är ju absolut bäst!! ;D

2009-11-25 @ 10:15:43
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: Emelie

mohahaha!

2009-11-25 @ 15:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0