en dag på sjukhuset

Just nu håller jag på att laga en köttfärspaj. muma!
Riktigt hungrig och snart är det ju grey's anatomy, kan kvällen bli bättre?

Idag har jag tillbringat dagen på visby lasarett. Först till njurenheten där jag fick min dopingspruta, sedan till sjukgymnasten, för att till sist ta lite prover. På eftermiddagen har jag varit på vårdcentralen också och fått min vaccinationsspruta. För er som är oroliga över att ta den kan jag säga att den inte kändes överhuvudtaget!

Ikväll har jag varit iväg till sanda med hennessy på hoppträning. Det gick riktigt bra ikväll! synd att det var sista träningen innan hoppvilan, det absolut sista blir tävlingen i stan den femtonde. Men det sägs ju att man skall sluta när man är på topp.

Nu skall pajen ut ur ungnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0