jag kan inte skilja på

Idag har jag varit med om en rolig upplevelse. Jag och några kompisar pratar just bloggar. Hur olika man kan lägga upp sina bloggar på. Då kläcker en ur sig att hon hatar folk som just bara redogör vad de gör om dagarna osv. Jag svarar då att det är just så jag gör. skriver lite vad jag gör, vad jag känner och tycker om saker.
svaret blir:
- men din blogg är bra, det är bara andra som gör så som jag tycker är så trist, folk som har helt värdelösa liv!
Haha, ja stå och ljug mig rätt upp i ansiktet väll. men en sak är ju klar, tycker du min blogg är dålig behöver du inte läsa den, jag tvingar ingen...

Nu skall jag in i duschen. ikväll blir det hockey! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ääälskar att läsa vad folk gör på dagarna. Hur ska man annars hålla koll på vad som händer i folks liv? Dessutom kan man få smaskiga detaljer om folk som inte vet att man läser deras blogg ;)

2009-11-20 @ 18:30:23
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0