jävla skit!!!

idag är jag ledig. Jag och jennifer skulle ner till ridhuset och rida lite dressyr på Hennessy och Goggen, dit kom vi och det gick super att rida. Hem kom vi också. Men när vi skall lasta ur hästarna går det inte att få ner luckan bak! Innan jag åkte till linköping gick ju en fjäder av, så den har varit skit tung att ta upp och ner, men nu var hävstången som hjälper till helt fast, alltså den skall åka in under transporten när man tar ner lucken men den var fast så den gick i marken och luckan fastnade på halva vägen ner. Fick ringa till Marcus som är återförsäljare på boj och fråga vad jag skulle göra, jag stod ju där med två staora hästar i transporten. Hans tips var att skruva ur en stor bult så att hela lossnade. Det gjorde jag och ur fick vi iallafall häsarna. Men transporten är trasig och måste svettsas och bytas en massa på nu. Suck eller dubbel-suck! jag som bara vill bli av med den så fort som möjligt...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Huhu, men vilken dubbel otur vi hade igår :(

2009-11-06 @ 09:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0