Vi skall vara de vi vill vara hellre nu än efteråt

genomförkyld. Skall ringa doktorn imorgon om hostmedicin. Nu står jag inte ut länger. Ligger vaken och hosar hela nätterna och då är det inte lite torrhosta. Ni som känner mig vet att jag spyr väldigt lätt och det är just vad jag gör när jag hosar. Idag har jag också riktigt ont i huvdet. Får se hur det blir imorgon, hoppas på en vändning.

Idag har jag varit i bageriet på praktiken. riktigt roligt. imorgon skall jag ha möte och gå igenom mitt CV igen. hoppas de tycker det är bra.

Ikväll är det sävefest på gute. känner inte direkt för att se på hur en massa småbarn dricker alldeles för mycket, försöker smuggla in sprit (om de kommer så långt), för att sen må SÅ dåligt och spy. sedan sitta imorgon i skolan och skämmas för att de gjorde bort sig så mycket inför den där snygga killen.
Nej, jag skall inte klaga. jag vet att jag var precis likadan. eller var jag verkligen det?!

Vi kör i helgen istället. Börjar imorgon med hockey sen får vi se vad som händer.

Nu sängen börjar 7 imorgon så upp tidigt blir det. Måste läsa lite i min bok också. Den kan jag rekommendera Parasiten - Fredrik Ljung. riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Martin

Hockey i Hemse på söndag!! Jag har fribiljetter om de kan va nått att locka med, men det är väl knappast troligt :P

2009-11-19 @ 22:52:59
URL: http://www.martinsvard.se
Postat av: emelie

haha, nej. det blir ikväll i stan. :)

2009-11-20 @ 12:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0