Linköping

Nu sitter jag här i Linköping och ser Idol på hotellet. Vi och hästarna har haft en lång resdag och är nog lika trötta allihopa just nu. En händelserik dag med många skratt i bilen. Jag kan ju säga att jag är en riktig gotlänning när jag kör här på fastlandet, kör fel 100ggr, kör nästan mot rött men upptäcker att alla andra bilar i korsningen kör samtidigt och hinner precis veja åt höger, får nästan "soppa-tort" på motorvägen, för att nämna lite..
Men dagens händelse var när jag körde Rally med Jakobs BMW. :) Stolt över att jag tog några bilar iallafall! :p

Imorgon är det tävling som gäller och jag hoppas det går bra för mig och Nathalie! :)
Roligt kommer vi ha iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0