Nya tag

Ny design och nya tag här på bloggen då från och med nu!
Tack så jätte, jätte mycket Denise för hjälpen! du är en ängel!

Idag händer inte så mycket. Har precis varit i stallet och där trände jag lite dressyr med Hennessy. Gick rätt bra, när hon väl vill lyssna. Senare åker jag nog en sväng till stan för att ungås lite med mamma, hon skulle bjuda på middag faktiskt. Hoppas det blir något gott, hon ville inte säga vad det skulle bli. Jag hungrar snart ihjäl.

Igår var det tävling i visby. Nja, det gick ju inte särskilt bra för mig. Men nya tag där också för nästa helg åker åker jag och Nathalie till Linköping och skall tävla. Det skall bli så roligt. Jennifer är också med som hästskötare. :)

nu ropar duschen!

Kommentarer
Postat av: Jozze

Lycka till nästa helg då:)

2009-10-25 @ 18:42:01
Postat av: Martin

Åh, blir stolt över att ha två bilder brevid proffsbilden :) Jättefin design! Lycka till i helgen!

2009-10-26 @ 15:53:42
URL: http://www.martinsvard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0