Mycket böcker

Jag tycker årets Julkalender är riktigt bra hitills! Det blir nog bra det här skall ni se. Jag ser också mysteriet på greveholm ett avsnitt varje dag. Det är ju favoriten så jag var TVUNGEN att köpa den på DVD när den kom. Och igår äntligen fick man öppna första luckan i chokladkalendern! Jo, självklart har jag en chokladkalender, det är ett måste!
Jag saknar Daniel något enormt just nu. Vi skulle ses imorgon men nu blir det inte så. :( men på lördag, på lördag får jag träffa honom! ♥
Imorgon kommer hovis och skor pollisarna, så nu skall jag försöka komma ut i skogen!
Nu blir det att börja läsa min nya bok "Diamanter är för evigt" av Lauren Weisberger, alltså samma författare som till "djävulen bär prada".
Ett riktigt boktips är min förra lästa bok: "Mitt nya jag" av Sophie Kinsella som också skrivit alla shopaholic böckerna. Den tog slut alldeles för fort. Kanske för att jag inte kunde lägga ifrån mig den dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0