tyst

Hallå i stugorna!
Det var ett tag sedan sist. Har inte haft särskilt intresse för att blogga där av tystnaden.

Just nu sitter jag hemma och ser på någon film som går på 3an. Jag väntar på att klockan skall bli ca. 00.45 så att jag får hämta min älskling vid båten. Han jobbar och har gjort från den 21 och går inte av förrän den 4. Men imorgon firar vi nyår på M/S Visby med trerätters och hela kalaset. Blir nog mycket trevligt! Jag hoppas att jag får tuta på 12-slaget. ;) haha.

Idag är jag mycket trött, kunde inte somna inatt. Jobbigt när man bara vänder och vrider på sig och det kliar liksom i hela kroppen. Så har inte gjort särskilt många knop idag. Varit i stallet det är väll det i princip.

Jag hoppas ni har haft en lika bra jul som jag och att nyårsfiranden blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0