blogg.se är som kola, segt.

blogg.se är så segt så att man får spader! nu har jag suttit här hur länge som hellst. skrev ett långt inlägg förut, men vart det tog vägen kan man ju bara drömma om. hoppas det går att lägga upp något nu annars veti katten...

igår hade jag och natta filmkväll. det var meningen att vi skulle se alla harry pottre filmerna. men 5an lyckades vi inte få tag på så vi såg en annan film istället. "dumpa honom" hette den, en lite små rolig film.
Jag tyckte vi var duktiga som orkade. dock sov jag genom slutet på sista, det blir ju lätt så...
ikväll blir det bio, luftslottet som sprängdes. Hoppas den är lika bra som de andra. men med trevligt sällskap blir det ju kanske bra iallafall! :)

Har varit ute med Jennifer på en tur i skogen. kallt som as men trevligt! vi bestämde att vi skall leka i snön någon dag. typ åka pulka och kanske grilla någonstans. super mysigt.

Det blir mycket denna vecka.
Imorgon fyller pappsen år och det är kalas hela eftermiddagen och kvällen. skall även på förmiddagen hinna rida Hennessy och på eftermiddagen får jag åka iväg och hjälpa natta lasta meg som för första gången skall ner på dressyrlektion.
tisdag är det hoppträning för ragna! vad jag har längtat till att få börja hoppa igen. har ju inte gjort det nu sdan i början på november. så nu jäklar! skall först rida Isa (ragnas egna häst som jag skall hjälpa henne med). sen ett pass med H.
Onsdagen är nog rätt lugn.
torsdagen blir det att ösa dus i klinte hela förmiddagen och 15.30 skall jag vara med Hennessy på kliniken, prinsessa skall veccineras och få komma till tandläkaren.
och fredag börjar ju skolan. Sen rullar väll allt på i all hast som vanligt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0