L

här blir det tydligen inte mycket uppdaterat länge. Kan bero på att jag är lyckligare än någonsin och att jag helt enkelt inte har varken tid eller ork.
kom precis hem från ett verksamhetsplaneringsmöte med SORK. vet inte riktigt vad som blev bestämt. men gott fika var det! jag fick iallafall en uppgift. att kolla på klubb- tröjor, jackor och schabrak.
Har även ridit Isa idag. väldigt trevlig häst. Hon visade dock idag att även hon kan busa. gjorde världens bocksprång i galoppen. det var så att det bubblade till i magen. haha, jag kanske är lite dum i huvudet men jag tycker det är lite roligt med lite bus, inte så att jag ramlar av men sådär nästan.


Daniel Pettersson ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Gilla lycka! :D

2010-01-10 @ 23:27:28
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0