love

Igår (och även idag) var jag med i Radio Gotland. Känns alltid lika konstigt att höra sig själv. Men jag måste erkänna att detta inslag var en av de bättre jag varit med i. Har du missat det kan man höra det här igen. 

idag har varit en riktigt lång dag i skolan. På matten satte jag och sov i stort sätt hela lektionen. Ni vet när man blir sådär trött så att man verkligen kämpar och försöker tvinga sig själv med att hålla ögonen öppna och nickar till hela tiden. just så var det hela dagen idag.

Idag var det dressyrträning igen. Roligt när det går så bra som det gjorde igår. Hennessy skötte sig exemplariskt och nu är det bara att jobba vidare. imorgon börjar hoppträningarna igen och snart även tävlingssässongen. Jag är laddad till tusen!

Nu skall det tillagas en köttfärspaj. är ingen mästerkock men det går väll att äta iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0