2 november

Är inte alls på topp faktiskt. Både igår och idag är jag helt orkeslös, ont i huvudet och i kroppen. Hoppas det inte är en förkylning på gång. jag måste ju vara på topp till transplantionen, dock vet vi ju inte när det blir ännu men dem har ju sagt innan årskiftet. Jaja, så jag tar det rätt lungt. Igår sov jag hela dagen i princip.

Idag fyller David 6år. Grattis! :)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, bloggar och väntar på älskling som kommer hem idag!
I veckan händer inget särskilt alls, skönt att ta dagen som den kommer!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha ja gör vi inte det i morgon så..? Måste det bli snart, i övermorgon kanske?!!?

2010-11-04 @ 21:45:44
URL: http://nnathalielindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0