Lördag

Hela dagen idag har jag gått och varit trött. Allt beror på en sen kväll igår och en väldigt tidig morgon idag. Somnade väll inte förrän lite över 4 inatt och klockan ringde 05.45 för då var det till stallet och släppa ut pollisarna. Dock gick jag givetvis och lade mig igen när jag kom hem, men det blir ju inte riktigt samma sömn ändå. Vi har varit ute i stenkyrka en sväng också idag hämtade vinterkläder och lite julpynt. :) imorgon är det första advent och jag älskar det! Nu är alla stjärnor och ljusstackar uppe och det är så mysigt! Ikväll har jag och Daniel haft mysmiddag och nu ligger vi i soffan och ser film. En riktigt bra dag idag med mycket bra, goda och lättande nyheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0