14 oktober

Idag har jag och Sussa bestämt något roligt! Vi skall vara med på SORKs klubbtävling den 24. Det är först en CM-hoppning och sedan hoppning i lag. Haha, gud så roligt det skall bli! Jag på Hennessy och hon på Courus. Jag tänkte hoppa 70 sedan 80cm i laget då varken jag eller H har hoppat något sedan i början på Juli! Hon kommer va helt överlycklig tror jag. Först att få träffa allt kompisarna vid Helén och sedan få hoppa lite. :)

Igår var jag i städar tagen igen och då var bilen målet. Jag storstädade invändigt och utvändigt och den blev super snygg igen. Dock vaknade jag ju idag och då regnar det! jaja som lotta sa "det kan va bra att byta skit ibland också". Dock är den ju ännu blå och inte grå.
Var på besiktningen med den idag med och det gick galant denna gång! så nu är det bara att tuta och köra!

Har precis pratat med min prins på havet. Det blåste tydligen 26m/s just nu mitt mellan Nynäs och visby. Tur inte jag är där ute.

Nu blir det lite TV och sedan sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0