15 oktober

Sitter framför TVn och väntar på att Daniel skall ringa. Jag får nog vänta en timma till ungefär, de skall ju ännu komma till Visby, lägga till och lasta av alla passagerare + gods innan jag får prata med honom.

Har sett idol och enligt min åsikt är många sjukt bra! men det var ändå rätt att minnah åkte idag, det var hennes tur. Jag har mycket svårt för jazz-tjejen (heter hon linnea?) jaja, hon iallafall tycker jag är enformig och dålig medans alla andra älskar henne.

Nu modern family som är en av mina favorit serier just nu.

Tänkt börja med en ny grej. Att bjuda på mina favoit låtar/artister. Det blir allt från gamla, nya och bortglömda!
Här kommer första som är Gwen Stefani!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vet du? Alltid när jag hör den så tänker jag på när du blev sjuk.. Den var väl poppis då tror jag och jag visste att du tyckte om den. Brukade lyssna på den då och hoppas att Du skulle vakna och bli bra igen! Inget jätteroligt minne tyvärr (alltså själva låten, att du vaknade var såklart asbra!).

2010-10-16 @ 00:18:26
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: emelie

okej, vad du är söt! :)

jo det var nog då den var populär!

2010-10-16 @ 18:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0