16 oktober

Redan mitten på oktober!
Sitter nu i soffan och ser TV, kollar och skriver blogg och läser mail. Ikväll är det ju pretty women på kanal5! Den kan man inte se för många gånger. och efter den så skall jag åka ner till hamnen och hämta hem älsklingen som sover hemma inatt och stannar ända till imorgon eftermiddag!! wiiee!

Idag har jag inte gjort särskilt jätte mycket nej. Sov länge i Stenkyrka och sedan drog jag till stan. Tvättat en hel del så nu är allt rent och fint igen. Nu när jag inte har bott här på ett tag (en vecka) och då jag inte har haft något att göra om dagarna har jag ju åkt hit och städat, så nu är det så rent i lägenheten som det aldrig har varit tidigare! Så nu kan jag bara ta det lungt och njuta!

Har fått en kallelse från Karolinska Huddinge nu om att jag skall dit och prata med doktorerna i början av november om min njurtransplation. Så nu är det inte långt kvar. Skrämmande!

Idag bjuder jag på en riktig favorit!
Don't stop believin' med Journey! Lyssna och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0