6/10

Ligger utslagen i soffan efter dagens storstädning av hela lägenheten. Så nu är allt rent och fint och det luktar gott av nytvättat! Jag älskar när det gör det! Har också bakat en kladdkaka som jag snart skall hugga in på.
Har även hunnit med att skriva ut alla papper till tingstäderitten som är på lördag och storhandlat.

Väntar på att älsklingen skall komma hem inatt. Stannar till imorgon eftermiddag så vi får ju faktiskt ses lite nu och ingen är gladare är jag!

Igår var jag ute vid H och myste lite, red till och med och hoppade! Ja, iallafall ett litet skutt hann jag med på den kvart som jag orkade rida! Hon är för go den lilla busan. Stannade kvar ute i halla hela eftermiddagen och åt middag och Rebecca klippte mig, vilket blev jätte bra!

Ikväll börjar Grey's igen! Spännande, som jag har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0